Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-05
17:23:09

MINIGRISAR
Tja! ♥ Sitter här och vräker i mig en krämbulle, gott men onyttigt! Äter alldeles för mycket just nu, och snart får jag äta godis igen. Inte bra, hehe! Fick tillbaka gårdagens matteprov idag, vart sjukt glad för att jag fick G. Skönt att slippa göra om ett prov till innan sommarlovet känner jag. Det var många som fick IG, så jag är nöjd med mitt G. Har även kollat klart på hur många lingon finns det i världen, och börjat med recensionen. Och sist men inte minst så jag har jag fixat lite hos minigrisarna. Dom vart super glada, vi gömde lite knäckebröd (som dom älskar jätte mycket) så dom fick något att leta efter. Och så gjorde vi även lite andra saker hos dom, och en gris bet mig om ni ville veta. Dummis! Nu ska jag lägga på lite puder och sen gå på allsång på slottet och kolla på David Lindgren, Markoolio och Torsten Flinck, haha puss ♥
Så enormt söta!
Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: