Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-15
15:34:53

SJUKGYMNASTEN, FRISSAN OCH FIKABESÖK
Hej! ♥ Ska försöka förklara mig, haha, ne men jag hann inte blogga imorse. Jag har precis kommit hem från Norrköping, klockan 11 var jag hos sjukgymnasten, klockan 12 klippte jag mig och klockan 13 var jag hos Linda och grattade Henry som fyllde år igår. Sötnos, grattis i efterskott ♥ Han fick en tröja med bilar (blixten och bärgarn) av oss. Fullspäckad dag! Men nu är det bara chilla som gäller. Är ensam med mamma och Hugo ikväll så vi ska ha det supermys. OCH MAMMA SKA SLINGA HÅRET PÅ MIG IKVÄLL OCKSÅ! Så typ imorgon kommer det en förebild och en efterbild. Känns skönt att få håret lite uppfräschat! Ha det bra, hörs snart igen, puss ♥

Jag och Elsa idag, och en gammal bild på Henry. Grattis busunge! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: