Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-07
15:31:38

SKRIVIT FILMRECENSION
Heeej! ♥ Sitter nere i datasalen framför en dator. Vi slutade för 1 och 1 halv timma sedan, men jag ska träffa mamma och handla med henne så jag är kvar här. Har skrivit klart en filmrecension precis, så det är bra att jag stannade kvar så den blev klar! Förut var jag oss sjukgymnasten, sjukt skönt att att gå dit mitt på dagen och bara lägga sig och få lite massage, hihih. Somnade typ när jag låg där, sjukt skönt. När jag kommer hem måste jag plugga det sista för imorgonbitti har jag prov, och ni vet vad jag har sagt om det. Måste få ett bra betyg! Därför får vi se om det kommer upp något inlägg eller inte sen. Nu ska jag gå upp, gå på toa och lite så. Sen ska jag knalla iväg mot brottarlokalen. Puss!

Har skrivit recension om dom här människorna. Så söta! Älskar hur många lingon finns det i världen ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: