Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-18
19:54:05

STÄDAT I TRÄDGÅRDEN
Denna eftermiddag har jag tillbringat i trädgården! Har fixat iordning i lekerstugan, vi brukar ha alla madrasser och poolsaker där inne. Så jag fixade iordning och tvättade allt och la in det fint i lekerstugan. Dammsög poolen och rensade lite runt, så jäkla mycket vissna blommor från syrénhäcken överallt! Och jag vill att det ska se fint ut runt poolen såklart! Annars idag så har jag varit på promenad runt östjuten med Emilia, pratat och bara gått. Men båda två var helt slut i slutet, för det är en bit och idag kändes det ännu längre.. Nu sitter jag och dricker te med honung i, vaknade upp med halsont imorse... :(

Emilia och jag för nästan exakt 1 år sedan (skolavslutningen i 9:an). Tycker den här bilden är så enormt fin på oss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: