Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-06
11:18:21

SVERIGES NATIONALDAG
Hej underbara läsare! Idag är det sveriges nationaldag som ni vet, jag tycker inte det är något märkvärdigt med det. Det är en dag som alla andra, fast att vi är lediga, som dock är ganska skönt! Sitter hemma hos älskling nu, vi vaknade för en liten stund sen. Igår hade vi en mysig kväll på allsång på slottet, ont i ryggen och benen, men så är det. Vi fick en hagelskur över oss, men sen vart det faktiskt en väldigt fin kväll. Tog lite bilder som jag lägger upp senare! Och filmade också, som du mormor ska få se ♥ Hahha! Idag ska vi inte göra något speciellt, jag ska åka hem om ett par timmar. Och direkt när jag kommer hem måste jag sätta mig och plugga, får jag ett bra betyg på det här provet höjer jag mig till VG i den biologikursen. Så jag vill verkligen det! Pusshej ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: