Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-26
16:29:27

UTTRÅKAD
Finns det någon som har tråkigare än vad jag har? Nej, jag tror inte det! Mormor, jag vet att du inte gillar sånnahär deprimerande inlägg, men nu blev det ett till sådant :) Det ända jag gjort idag är att baka tårta till pappa, sen bara gått runt och gjort INGENTING. Och så tänker jag på kryssningen imorgon så jag vill bara att den här dagen ska ta slut. NU! Lite senare kanske jag ska ta en promenad med Emilia runt byn, snacka lite och tagga till inför imorgon. Och snart ska vi äta tårta, det är det jag går och väntar på. Haha puss. 
Har inte ens gjort iordning mig idag, usch, bjuder på bilderna! Har en finne på hakan också, kul

Kommentar:
#1: *mormor*

Hej <3

Jag väntar oxå på att få smaka den goda tårtan!!
Imorgon blir det roligare än ida!!! Tänk på det <3
Kramar

2012-06-26 @ 18:02:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: