Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-21
17:52:11

21 MARS 2012
Tänkte ta och blogga lite snabbt innan jag hoppar in i duschen! Älskling har precis åkt på träning så jag har pussat honom hejdå nu ♥ Idag har jag haft trädgård, kollat på massa blommor och snackat lite. Vet inte varför vi ska ha trädgård när vi inte går den inriktningen. Men det är väl sånt man måste känna till antar jag! Vi snackade lite om vilka pinnar man får ge till djuren också, vilka som en giftiga o.s.v. Innan jag åkte hem så var jag på hälsokontroll hos skolsköterskan, det gick super bra! Nu tänkte jag hoppa in i duschen så att jag kan plugga på glosorna sen. Hej sålänge! ♥ Förresten, måste önska min vän Maria grattis här på bloggen också! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Gosade med lilla Embla idag, tror jag dör så söt och gosig hon är!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: