Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-01
19:18:21

DÅLIG DAG
Hej världens finaste läsare! ♥ Har precis tagit en dusch och hoppat i min nytvättade ziperall. Har inte haft en så bra dag idag, inte mått så bra. Haft ont i magen ibland, huvudet ibland och halsen hela tiden. Och så har jag även varit deprimerad och ledsen över engelskan. Är trött på engelskaläraren nu, hon är störd och jag orkar inte med henne längre. Ingenting ni bryr er om ändå så det är lika bra att jag inte skriver mer. Efter skolan åkte jag till hageby med mamma och gjorde massa ärenden. Bytte min mp3 som inte var som den skulle. Nu har jag en ny och får hoppas på att den fungerar. Sitter och kollar på big brother nu och ska snart äta pannkaka. Dagens fotoinlägg kommer upp senare!
Fin utsiktsbild från när jag var i kolmården med klassen i höstas

Kommentar:
#1: lejla

fin blogg kolla in min och tryck på mjukisarna så hjälper du mig att vinna ett prisentkort som jag kommer lotta ut :)

2012-03-01 @ 21:43:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: