Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-19
19:46:48

DAGENS OUTFIT
Hejsan! ♥ Har precis ätit lax och det var hur gott som helst. Har haft en bra men seg dag... Stannade på stödstuga vilket resulterade i att jag fick gå i skolan 1 timma till. Sen åkte jag till vistinge och mamma hämtade mig där. Nu ska jag bara mysa och ta det lungt i soffan. Jag har fruktansvärt ont i ena örat och har knölar lite här och var på halsen, vet inte vad det är för fel? Har väldigt ont iallafall, mamma försöker få tag på sjukvårdsupplysningen så får vi se vad som händer. Visar er dagens outfit här nedanför!
Jeans- ginatricot // Skärp- h&m // Transparent skjorta- h&m // + örhängen som jag fått av lillebror, converse och skinnjacka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: