Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-19
08:28:48

DET VANLIGA "MÅNDAGSMORGONINLÄGGET"
Godmorgon! Skriver väl mitt vanliga och traditionella "måndagsmorgoninlägg" här i skolan. På måndagar kommer jag alltid hit en timma för tidigt så då sätter jag mig alltid och bloggar! Jag är sjukt trött och blev arg när klockan ringde. Vill ha påsklov nu!! Fast det är bara 3 veckor kvar, men jag vill att det ska bli det nu! Orkade inte blogga igårkväll, träningen gick iallafall sjukt bra. Slöa inte en ända gång ;) Sen kolla jag på big brother o.s.v.
Ska kolla facebook, läsa lite bloggar, och tidinställa något inlägg nu. Stannar kvar på stödstuga idag så kommer hem senare, puuusss! ♥

Jag är nöjd med dagens outfit idag, så jag ska försöka fota den när jag kommer hem. Så får ni se den ikväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: