Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-06
21:46:26

GODNATT!
Den här kvällen har jag tillbringat i soffan med en massa biologipapper. Prov på fredag och jag orkar inteeeee! Men jag vet att det måste göras så jag pluggar som en dåre även fast jag verkligen inte orkar. Det blev iallafall lite bättre när jag hade en daimstrut i handen, bra att ha en morfar ibland ;) Nu ska jag och min kisse gå och sova, så jag är pigg till friluftsdagen imorgon. Ska ta hand om en hund hela dagen, det ska bli så himla roligt för hunden är sjukt snäll och gosig ♥ Har packat ner kameran så ska ta massa härliga bilder, kommer såklart upp här så fort som möjligt!
Här är fina Bessie som jag ska ha hand om imorgon, jag blandar ihop namnet med en annan hund. Men jag tror den hette Bessie, heheh, inte så bra om jag ropar på fel hund imorgon. Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: