Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-12
20:22:50

IDAG STARTAR VI!
Har varit duktig och försökt gjort engelska. Det går sådär, bättre när jag sitter helt ensam och verkligen försöker! Då går det faktiskt bra! Jag ångrar att jag inte gick på stödstugan. Jag orkade inte. Just nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda. Har inte så mycket att skriva idag, har haft en bra dag iallafall! Hoppas ni också har haft det ♥
(Oj, hela bilden vart inte med, men ni ser nog vad det står) Har inte berättat att Hugo och jag har gjort en deal med mamma och pappa. Klarar vi att inte äta det som står på lappen, så får vi 500 kronor när sommarlovet börjar. Jag som är tokig i godis och är sockerberonde också för den delen, är redan sockersugen och det är bara första dagen. Men det här klarar jag!

Kommentar:
#1: mamma

puss&kram

2012-03-12 @ 22:01:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: