Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-27
18:47:20

STRESSAD
Hejsan! ♥ Har precis haft besök av Emilia en liten sväng, snackat lite och sådär! Nu ska jag bara kolla klart på big brother sen ska jag hoppa in i duschen. Sen är det bara att sätta sig med biologiboken.. Ska äta pannkakor också om det är någon som är intresserad utav det. Idag har jag myst med mina vänner, städat hos reptilerna och haft matteprov som gick åt helvete. Annars har det varit bra! Måste bara få säga att jag är väldigt stressad just nu och har massa att göra, prov, uppgifter, kämpa mig upp till ett E i engelskan o.s.v. Därför kommer jag bara blogga när jag verkligen hinner med det, så jag slipper stressa upp mig över att jag måste blogga också. Nu vet ni det! Vi hörs senare ♥
En härlig vårblomma utanför vid husväggen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: