Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-03
19:49:30

3 MAJ 2012
Hej! ♥ Sitter här och äter en macka med leverpastej och gurka, tänkte ifall ni ville veta det! :) Idag har jag haft nationellt prov i engelska, jag vet inte hur det gick. Skrev 200 ord iallafall som man minst skulle göra. Får se hur det gick när jag får tillbaka det! Sen så hade vi idrott, sprang/gick.. Det var sjukt varmt och vi höll nästan på att dö, haha. Slutade klockan 15:30, då tog jag med mig Natalie till bilen och åkte hem till henne och lämnade marsvinen. Så nu är det 2 marsvin mindre i huset. Sen åkte mamma och jag och handlade mat, och jag fick en calippo shots. Nu har jag inget mer att skriva, så jag avslutar detta inlägg. Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: