Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-26
13:03:56

BLIXTRAR OCH DUNDER
Hellu! ♥ Idag är det lördag och den har börjat väldigt väldigt segt. Älskling och jag har legat i hans säng och kollat på big brother avsnitt som vi missat i veckan. Inte långt kvar till finalen nu! Inatt somnade vi inte förrän 1, det åskade och blixtrade så vi låg och lyssnade på det. Hela rummet lös upp när det kom en blixt. Jag är inte rädd för åska, jag tycker bara att det är mysigt. Men det är faktiskt lite obehagligt, tur att jag hade älskling med mig under täcket iallafall! ♥ Nu ska vi snart äta mat, klockan 15 kommer morfar och hämtar mig, och kanske älskling också. Hörs senare, puss och kram!
Inte jag som tagit bilden, den är tagen från internet. Det var en tjej som frågade om jag hade tagit bilden på de svarta conversen där snöret föreställde ett hjärta. Det är inte jag som tagit den, brukar skriva när jag tar dom från internet men gjorde inte det igår!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: