Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-05
22:13:44

LILLEBRORS BÄSTA!
Tjollahopp! ♥ Har inte varit så bloggsugen idag, så därför har jag inte bloggat så mycket. I förmiddags var jag uppe på glasets dag med mamma, mormor och Emil. Kollade när morfar spelade och så kollade vi även i lite affärer. Sen åkte älskling och spelade fotboll med lite killar, då passade jag på att plantera lite i växthuset med mamma. Vi satt där inne när det blev storm, himlen blev svart, det började spöregna och blåsa som tusan. Ganska mysigt ändå! Ikväll har vi grillat och bara legat i soffan, såklart så är det hockey på tvn också. Vi går väl och lägger oss om en timma eller två. Puss och kram!
Fick en fin drink utav lillebror förut, finaste drinken jag någonsin fått ♥ hihi, lillebrors bästa heter den!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: