Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-12
12:50:16

NU KÖR JAG IGÅNG IGEN!
Hej! ♥ Okej, nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen! Har inte bloggat på 2 dagar och det är inte likt mig, jag klarar knappt en dag utan att blogga. Men nu har jag haft 0% blogglust och 0% blogginspiration. Har fortfarande inte mycket att blogga om, men jag ska försöka så gott det går! Igår var jag hemma ifrån praktiken på grund av att jag inte mådde bra. Har mått sådär hela veckan och i tordagskväll hade jag så ont i magen att jag inte kunde röra på mig. Så jag stannade hemma igår! Men nästa vecka kör jag igång igen och ska arbeta sten hårt! ;) Annars har det inte hänt alls mycket, idag är det lördag och älskling ska spela match om en timma. Så den ska jag gå och kolla på! 
Älskling och jag för ett tag sedan, värmen, kom tillbaka!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: