Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-25
18:52:12

SISTA DAGEN PÅ PRAKTIKEN
Hej bloggen! ♥ Idag var det sista dagen på praktiken. Både skönt och jätte tråkigt. Det är så himla tungt att jobba i den här värmen + att jag vill ha på mig fina sommarkläder nu. Haha, kanske låter konstigt. Men jag har haft mjukisbyxor nu i 3 veckor. Jag vill ha shorts, fina sommarlinnen, min nya kavaj och converse på mig! Men det var tråkigt att lämna allt, kommer sakna alla sköna morgonpromenader med hundarna! KANSKE, så kommer jag tillbaka någon gång i sommar! Nu är det iallafall dags för skola i 3 veckor, sen sommarlov. Efter praktiken åkte jag bara hem och åt och bytte kläder. Sen åkte vi till finspång på marknad. Vi gick bara ett litet varv och jag köpte med mig brända mandlar hem, nu är jag hemma hos älskling. Det var flera veckor sedan jag var här, ikväll ska vi bara mysa till let´s dance och kanske en film. Ha det bra, pusss ♥

Kommentarer:
#1: Mamma

Puss&kram

2012-05-25 @ 19:58:27

Har du fotat bilden? Fin isåfall! :)

2012-05-26 @ 08:43:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: