Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-18
19:41:28

SUPER MEGA BRA DAG!

Godkväll! Kom precis upp från en snabbdusch, kom hem för inte så länge sedan. Idag var nästan alla lediga på doggsen, så det var bara Felicia, jag och 3 till där. Ganska lugnt och skönt faktiskt, inte lika många hundar heller pågrund av att många är lediga idag. Jag och Felicia skulle försöka lägga upp mat till alla hundar, väldigt rörigt så det gick lite sådär. Roligt var det iallafall! En massa bilder tog vi också, som Anna skulle lägga ut på hemsidan. Dom kanske kommer till min mail någon gång så då kommer bilderna upp här. Jag har fått beröm idag också, att jag är så glad och positiv, att jag har gått uppåt massor o.s.v. Vart super glad, har mycket att säga idag. Nu ska jag äta tacotårta, puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: