Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-25
10:45:15

25 NOVEMBER 2012
Hej! Skrev ett inlägg från en iphone igårkväll, men det går ju bara publicera ibland så det gick inte igår. Så att ni vet! Nu sitter jag och älskling och äter frukost, vi är ensamma hemma hela dagen för resten utav familjen är på cup och åkte typ klockan 6 imorse.. Och vi måste vara hundvakt! Men han åker runt 13:30 så då tänkte jag få hit Emilia eller så kommer vi till henne. Annars så skulle jag behöva göra massa skolsaker, har så mycket skit i svenskan och även engelskan från förra året som jag har F i.... Och imorgon blir det som sagt skola igen efter nästan 4 och en halv vecka ledigt därifrån! Ska bli skönt att komma dit igen faktiskt! 

Bilder från igår då Zorro och Lizzie fick träffas för första gången, det gick bra förutom att stora Zorro råkade sätta sig lite på Lizzie så hon skrek till. Efter det kunde hon inte stödja på ena bakbenet, men nu är det bättre tror jag! Får hoppas vi inte behöver åka till veterinären igen (hon var där och vaccinerades i onsdags)  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: