Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-29
19:04:00

29 NOVEMBER 2012
Hej! ♥ Har ni haft en bra dag? Min dag har varit OK, mår sjukt dåligt över svenskan. Klarar inte av det! Ångrar så mycket att jag ens valde svenska 2. Det är för SVÅRT och MYCKET för mig! :( Och jag kan inte prata men läraren för jag förstår mig inte på honom ändå och jag kommer bara börja gråta...... Orkar inte bry mig, hoppas jag får IG (eller nae, skoja, får väl kämpa på även fast det inte går) Sen så har jag börjat skriva om en hundras, såklart valde jag cavalier. Slutade lite innan 16 och åkte då bussen med Erik till söder tull och träffade Hugo och Albin. Roligt att få sällskap hem, då får man iallafall skratta lite, knäppa ungar alltså. Som ni vet så skrattar jag åt allt Hugo säger, och Abbe är likadan så då skrattar jag dubbelt så mycket. Jag har nog dålig humor tror jag,... Nu ska jag plocka upp adventsljusstakar och stjärnor, juuuul snart! ♥
Söta killar i bussen, på första bilden ser bara Abbe allmänt söt ut och Hugo ser allmänt tokig ut. På andra bilden leker dom att vi är i ett flygplan och att vi ska göra en fin landning, haha helt normala! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: