Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-02
13:17:04

4 SAKER
4 av mina favorit-tv-program
x-factor, 112 på liv och död, solsidan, ensam mamma söker + många fler!
4 saker jag gjorde igår
Vaknade, satt vid datorn, var ute och gick/busade med min vovve, väntade på älskling
4 saker jag längtar till
JULLOV & JUL, det är det ända jag längtar till just nu! 
4 favoritrestauranger
Olearys, mcdonalds, rejmyre pizzeria (kommer inte på någon mer, äter aldrig på restaurang förutom pizzerior o.s.v
4 saker på min önskelista
En träff med Eric Saade, eller varför inte en heldag med honom? Högsta drömmen jag har! 
Eric Saade, pop explosion DVD
En jul med massa snö, för en gångsskull!
Att min älskling får körkort snart så han kan köra mig vart jag vill! Hehe

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: