Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-05
20:07:06

FÖRSTA DAGEN PÅ ARKEN ZOO
Hej! Kan börja med att säga att det kommer bara bli ett inlägg per dag i tre veckor. Hinner inte mer, blir bara en liten uppdatering om vad jag gjort under dagen på kvällarna. Kommer lixom hem från praktiken 19:15... Idag kom jag iallafall dit klockan 10, hon visade mig runt lite o.s.v.. Fick en tröja som jag ska ha på mig som det står arken zoo och något mer på ryggen på. Det var en till praktikant där som också började idag vilket kändes bra, så vi städade alla burar tillsammans. Det ägnade vi oss åt hela förmiddagen, sen blev eftermiddagen vääääldigt seg för det var så många kunder så vi kunde inte fråga dom vad vi skulle göra, för dom hade fullt upp. Men annars var det bra! Nu är jag hemma äntligen, hämtade Lizzie på mammas jobb precis, hon fick vara med på möte ett tag, hihi. Hon är så duktig ♥ Kram! 
Min tröja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: