Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-30
15:29:32

HELG IGEN
Hejsan! Då var det helg igen, men morgondagen kommer bestå utav skola även fast det är lördag. Det är öppet hus och min klass ska stå i affären i växthuset och sälja julblommor o.s.v för det ingår i en kurs vi har. Börjar klockan 10! Och affären öppnar klockan 11 om ni vill komma och köpa en julstjärna, hihi :) Annars har dagen fått fort, har bara haft svenska sen fick vi åka hem och jobba på sista lektionen så det måste jag göra när jag bloggat klart! Är hemma hos älskling nu och har precis städat hans rum, kan inte vara i ett stökigt rum så var tvungen. Han är fortfarande på sin praktik men han slutar om en halvtimma typ. Ikväll ska älskling och jag titta på x-factor, äta godis och ben & jerrys! Sover här inatt så att jag kommer in till skolan imorgon, Kram ♥

Kört på mysstilen idag, faktiskt inte orkat bry mig om hur jag sett ut. Flottigt hår och mjukisbyxor, det är alltid fräscht! Haha! 

Kommentar:
#1: EMMAS!

Kul att du är med i julkalendern :D kika in efter kl 07.00 imorgon så är vinnaren & en ny tävling uppe!:D

2012-12-01 @ 17:35:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: