Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-17
13:31:12

KUL LISTA MED SJU BILDER
Någon du aldrig vill förlora- min pojkvän och min familj

Gammal bild på mig, mamma och hugo när vi var i Tunisien tror jag 

Någon du alltid har roligt med- min knäppa bror som ALLTID får mig att skratta


Den du har mest oförglömmliga minnen med- Känner att jag behöver ha med Emilia här någonstans, här får hon stå! Vi har ju jävligt mycket konstiga minnen genom åren kan jag ju säga, haha

Oooooh, glömmer aldrig, haha

Någon som betyder mycket- mina fina och underbara kissar som jag haft i många många år nu, älskar er så mycket att jag inte vet vad jag ska göra när ni lämnar mig ♥ (såklart finns det många fler som betyder mycket för mig, men för att inte ta samma personer på allt så får det bli katterna här) 
 
Dig själv för länge sedan- 

Den äldsta jag kan hitta från den här datorn, tog den från mitt profilalbum på facebook
 
Någon du spenderat mycket tid med- min älskling

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: