Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-02
19:41:46

MYSKVÄLL MED BRUUSCHAN
Hej jag heter Sofie och jag är dålig på att blogga för jag har inga bloggidéer.. Ikväll är jag ensam hemma med bror och alla våra djur, haha det är väldigt ansträngande för man måste hålla ögonen öppna exakt hela tiden, måste hålla koll på vart katterna är och vart hunden är och vad hon gör. Det är nu hon börjar komma igång här hemma, hon drog med sig min plattång i munnen nyss.... Iallafall så ska vi titta på x-factor (tagga one direction), äta kycklingtacos och så köpte mamma söta haloweenbakelser till oss förut. Mys på hög nivå! Nu ska vi börja laga mat, Lizzie ska säkert ligga på bänken då, för hon kan minsann INTE vara ensam, kram ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: