Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-28
19:35:27

SAADE, SNÖ OCH PORTKOD
Hellu! ♥ Har kollat på lite klipp från när Eric var med på vakna med the voice imorse, jag var typ desperat imorse för att jag inte kunde kolla på det. Har sätt två klipp nu men jag vill se aaaaalllt! Varenda sekund! Imorgonbitti gästar han rix morgonzoo så då tänker jag fan lyssna även fast jag har lektion! Och idag släpps pop explosion DVD:n, önskar mig den i julklapp så jag tror mamma får ta och köpa den annars kommer inte jag få någon. Jaja, nu tänkte jag kolla på portkod, har inte sätt dom sista avsnitten! 

Helt galet vad det har snöat idag, i Norrköping la det sig knappt på marken först, men sen började det lägga sig. Sen när jag kom hem blev jag helt förvånad för det är så himla mycket mer snö här i Rejmyre än i stan. Typ trippelt så mycket, Det är bara ett tunt snötäcke i stan, medans det är över en decimeter i Rejmyre. Vilket betyder att det är liite mysigare här ute i byn ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: