Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-18
17:40:05

18 OKTOBER 2012
Tja! Kom hem nästan en och en halv timma tidigare idag. Vi fick en uppgift att jobba med vart vi ville, så jag åkte hem. Brukar alltid sluta med att jag inte gör något när jag kommer hem iallafall, fast nu måste jag för det ska tydligen vara klart imorgon. Så nu ska jag skriva om en kattras, väljer såklart bondkatt eftersom jag har 2 sånna älsklingar hemma ♥ Städar och rengör Tottes bur samtidigt så den ligger i badkaret med varmvatten i, så ska ta en paus någongång och fixa iordning det. Hörs senare ikväll för nu måste jag arbeta! 
Bilder från idag! Gos med chinchillan oliwer och hamstern som heter någoting av dom 7 dvärgarna i snövit. Chansade på toker, för den var lite tokig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: