Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-08
19:25:01

8 OKTOBER 2012
Hej! ♥ Har ni haft en bra dag? Min dag har faktiskt varit bra! På måndagar står det personlig försäljning på mitt schema. Gjorde inte så mycket på förmiddagen, men på eftermiddagen åkte vi in till stan igen och hade lektion. Den här gången frågade vi några frågor till några säljare i olika butiker. Amanda och jag ställde några frågor till en säljare på glitter, gina och chilli. Gick helt OK! Sen skulle vi ta kort på minst 5 olika skyltfönster. Jaja, nu sitter jag och lyssnar på musik och letar efter en bra dator! Uppdateringen ska bli bättre, I promised! Imorgon är jag ledig pågrund av massa inställda lektioner och lärare som inte är där, så jag ska göra läxor och plugga här hemma. 
En bild från igår, Hugo och jag var ute och fotade, så har massa nya fräscha bilder just nu! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: