Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-27
20:22:43

BILDER FRÅN DAGEN OCH LITE TILL
Heej! Kommer blogga massa mer när jag får min nya dator, i skolan, mera när jag är hos Emil o.s.v. Det lovar jag! Om jag får den någongång, hon har skickat den men det finns ju folk som ljuger. Jag har betalat 900 kronor av den redan, och alla håller på och säger att jag blivit lurad och massor, så jag blir jätte orolig. Men den kommer nog, jag litar faktiskt på henne! Har varit och hälsat på farmor och farfar vid magnehulteån nu ikväll, annars har jag haft en bra dag och nu ska jag ta en liten kvällsmacka och ett glas oboy. Imorgon ska jag sova hos emil igen och på lördag ska jag på rally, inte speciellt roligt, men får väl ställa upp för pojkvännen ibland ♥ Får ta med mig lösviktsgodis så kanske jag klarar mig. Kram bästa läsare! 

Lite bilder från sällskapsdjurslektionen. Försökte klura ut en bra miljöberikning till marsvin, sökte efter aktivitetsleksaker till marsvin på google. Och hittade värsta bästa (krukan med moroten i). Blev super nöjd och Amanda asgarva för att det såg så roligt ut, tydligen, och marsvinen brydde sig inte ens om den. Haha! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: