Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-10
22:07:28

CIRKUS!
Hej och hå! Sitter i älsklings säng nu och känner att jag måste ta och blogga lite och lägga in lite bilder. Har haft en bra dag i skolan, haft personlig försäljning hela dagen. Fick papper att plugga på till provet nästa måndag, sen så spelade vi rollspel, Amanda och jag spelade upp en pjäs. Skit dåligt blev det, för vi missade massor att säga och bla bla bla. Sen har jag varit på cirkus ikväll, med Emil och Emma. Det var faktiskt sjukt bra, blev riktigt imponerad på hästarna, hundarna och getterna. Så duktiga! Hundarna står på rad sen lixom vet dom när det blir deras tur, blev nästan tårögd för att dom är så duktiga. Kunde inte låta bli att le när jag tittade på hästarna och hundarna ♥ Här får ni ett collage med lite bilder, snart ska vi sova! Godnatt! 
Det var väldigt svårt att få till bra bilder, men här har ni några! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: