Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-05
20:01:10

JULTIDNINGAR
Heeej! Nu är jag äntligen i soffan! Det är så skönt att krypa ner i soffan under min mjuka filt och titta på tvn med datorn i knät, efter en hel dag i skolan. Skön känsla! Idag har vi hanterat gnagare, lärt oss att könsbestämma dom och hur man tar upp dom utan att dom stressas och så. Haft histora, vilket jag kommit på är det tråkigaste ämnet. Så ointressant och långtråkigt! När jag kom hem låg det massa jultidningar på bänken, då känner man att det är höst. När man ska börja sälja jultidningar! Jag har gjort det i många år, men inte förra året vad jag minns. Men jag tror jag ska försöka sälja massa iår, tillsammans med min bror, om han går med på det! Vill inte sälja själv! Man tjänar ju faktiskt massa pengar! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: