Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-19
18:40:38

NÖJD OCH GLAD TJEJ!!
Hej fina läsare! Nu börjar statistiken gå lite nedåt, men det är bara mitt fel. Har inte så roliga inlägg känner jag! Men snart kan det bli mera uppdatering även när jag är i skolan. Jag har sökt runt på internet efter en billig men bra dator, lagom stor. Inte för liten, inte för stor och tung. Vill ha en dator i skolan och så vill jag även ha en ny här hemma, den har spruckit på ett ställe och det kostar ju pengar att laga det också.
Jag får lön snart men jag vill ändå inte köpa en dator för hela lönen. Gick in på blocket och hittade en tjej som sålde en sprillans ny dator som hon hade fått på någon försäkring, hon hade en likadan därför sålde hon den här. Har mailat med henne i stort sätt hela dagen, och jag fick den! Det var fler intresserade, men jag hade tur! Hon la ut den på 2000 men jag fick ner den till 1800 + 50 kronor frakt. Billigare dator hittar man inte! Den kostar faktiskt 5000 i butik, + att den är rosa. Hehe, nöjd tjej! Får se när den kommer hem till mig ♥
Fin va? 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: