Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-20
20:11:12

VECKORNA BARA FLYGER FÖRBI
Hejj! ♥ Jag är faktiskt glad, hihi. Snart är det helg och veckorna går så jäkla fort, snart är det höstlov och då kanske jag ska till ullared med familjen och sova kvar i stuga. KANSKE! Sen är det jul så småningom, det går så fort. Längtar redan till jul, mysigaste och bästa högtiden av dom alla! Och snart får jag lön, och en ny dator. Beställde en mysig tjocktröja i skolan idag, som det kommer stå himmelstalundgymnasiet och sällskapsdjur på ryggen på. Har haft en bra dag annars, ganska slappt. Var hos läkaren imorse på en onödig kontroll. Kom till skolan runt 11 och hade bara 2 lektioner, varav en var utan lärare. Nu ska jag läsa lite och sen sova så småningom,. Puss ♥
Mina fina djur, totte vill alltid vara med när katterna äter mat, och så vill han smaka deras mat och busa dom.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: