Lev varje dag som det vore den sista

2013-02-03
19:14:11

JAG ÄR EN SLÖFOCK
Heeeej! ♥ Vet att jag inte har bloggat idag, men jag orkar inte och har absolut inget roligt att skriva. Vill typ bara ta bort bloggen, men det finns ju en del tillfällen då jag vill blogga och har roliga saker att skriva och lägga upp. Så jag bloggar lite när jag känner för det! Vill göra om designen helt, men jag är så dålig på det. Jaja, idag har jag varit på promenad till mormor och tittat när vovvarna busar, sen fick vi främmande för att mamma fyllde år i fredags. Skulle egentligen åkt och tränat för en timma sedan, men jag är så jäkla slö så jag följde inte med mamma. Känner mig väldigt dålig, när man väl kommer dit är det jätte skönt och kul. Men att ta på sig träningskläderna och åka dit är väldigt tungt! Nästa vecka och alla andra gånger ska jag dit iallafall!! 

Stannade hemma och duschade och gjorde ansiktsmask istället, heheh

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: