Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-01
13:48:52

1 JANUARI 2013
Hej! Får väl ta och säga GOTT NYTT ÅR nu då eftersom det inte blev något igår/inatt. Försökte blogga från älsklings mobil men det vägrade publiceras. Det kommer nog lite bilder från igår, men just nu är kameran kvar hemma hos Jotta. Idag ska jag inte göra ett skit, tänker leva i min ziperall idag! Är lite småtjurig fast jag vet inte varför, ska försöka få mamma och beställa en iphone till mig. Abonnemanget går ut om prick 2 månader, men jag orkar inte vänta! Har sidan framme hela tiden så kan man ju tjata lite ibland, hehe. Och sen om jag orkar så kommer det upp massa bilder från 2012 med lite text o.s.v. Hörs senare, kramis! ♥
En bild från igår!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: