Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-28
16:54:46

28 JANUARI 2012
Hej! Kom hem för en liten stund sedan, sitter nu vid köksbordet och äter god köttfärssås och spagetti. Har på sista tiden börjat älska det (eller jag har gjort det ett tag), med lite vitlökssalt blir det sååå gott. Speciellt när man är hungrig! När jag ätit upp ska jag faktiskt ta och baka chokladbollar, för jag är så galet sugen på något. Tränade faktiskt igår så jag har värsta träningsvärken idag, så jag är värd lite chokladbollar. Annars har dagen varit helt ok, fick sluta mycket tidigare (fick en uppgift att göra hemma), så jag gjorde historiaförhöret tidigare också! Det gick dock sämst, jag och historia alltså!  

Hacke Hackspett som bor hemma hos oss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: