Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-07
18:26:48

7 JANUARI 2012
Hej på er! ♥ Har ni varit i skolan idag? Nej, det tror jag inte. För det är bara vi på himmelstalund som börjar idag, helt seriöst. Alla andra börjar imorgon eller till och med på onsdag.. Så är det med studiedagar också, alla har typ studiedag samtidigt förutom vi. Förstår inte hur dom tänker. Har iallafall haft en jobbig dag, trött som fan och hjärtklappningen från igår är fortfarande kvar. Mådde skit dåligt igår och hade hjärtklappning från och till, och idag med, får svårt att andas då också. Inte alls kul och jag förstår inte varför. Har iallafall börjat en ny kurs idag, djur i zoohandel. Har 3 olika djurkurser den här terminen, men det är bra! Vill lära mig massor om djur den här terminen, för det känns inte som jag har gjort det så mycket som jag vill. Ojojoj vad jag skriver! Kram ♥

Fast min dag räddades när jag kom hem och såg att den här låg i min säng, nu kommer Eric förgylla varje slut på månaderna när jag får byta blad. Hihi ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: